پاسپورت ترکیه با خرید ملک

alanya amlak · 15:13 1401/04/06

پاسپورت ترکیه با خرید ملک

در سال های اخیر کشور ترکیه توانسته است با ایجاد بستری مناسب برای سرمایه گذاران خارجی در حوزه املاک و مستغلات موفقیت چشمگیری در فروش انواع ملک در ترکیه را کسب کند. در این مطلب سعی میکنیم در خصوص دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک و یا همان شهروندی ترکیه با خرید ملک توضیحاتی را ارائه کنیم:

طبق صورتجلسه هیئت وزیران ترکیه در تاریخ 12 آپریل 2022 ارزش خرید غیر منقول برای اخذ پاسپورت و شهروندی ترکیه از 250 هزار دلار به 400 هزار دلار تغییر پیدا کرده است.

براساس این صورتجلسه که از 13 ژوئن 2022 به اجرا در آمد برای دریافت شهروندی ترکیه با خرید ملک می بایست ارزش ملک یا املاکی که خرید میکنید حداقل 400 هزار دلار باشد و در این صورت برای شما همسر و فرزندان زیر 18 سال پاسپورت ترکیه تعلق میگیرد، البته در نظر داشته باشید شما نمی توانید تا 3 سال این املاک را بفروشید ولی میتوانید اجاره دهید.

پاسپورت ترکیه با خرید ملک

خرید املاک برای پاسپورت ترکیه

توجه بفرمایید برای دریافت پاسپورت ترکیه لزوما نیاز نیست فقط یک ملک به ارزش 400 هزار دلار خرید کنید و لازم است جمع ارزش املاکی که خرید میکنید به 400 هزار دلار برسد بنابراین شما با خرید 4 ملک به ارزش تقریبی هریک 100 هزار دلار می توانید با اجاره سالیانه یا ماهیانه این آپارتمان ها درآمد خوبی نیز داشته باشید. البته اگر مایل باشید یک آپارتمان بسیار لوکس و بزرگ خریداری کنید و فقط با آن شهروند ترکیه بشوید هم هیچ مانعی وجود ندارد.