زندگی و مهاجرت به آلانیا

زندگی و مهاجرت به آلانیا

زندگی و مهاجرت به آلانیا

آلانیا اخیرا تبدیل به یکی از پرگردشگرترین شهرهای ترکیه شده و زندگی و مهاجرت به آلانیا به شدت مورد علاقه بسیاری از مردم از کشورهای مختلف قرار گرفته است. همچنین در سال های اخیر افراد زیادی برای زندگی راهی این شهر شد‌ه‌اند. در حدود بیست سال گذشته، کشور ترکیه تبدیل یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی به خصوص برای ایرانیان شده و در حال حاضر نیز هزاران خارجی از ملیت‌های مختلف در این کشور زندگی می‌کنند.

شهرهایی همچون استانبول، آنکارا و آنتالیا بیشترین تعداد مهاجر را دارند. جنوب ترکیه دارای آب و هوای بسیار مطبوع و مدیترانه ای است که موجب جذب توریستان برای ایام تعطیل و حتی اقامت دائم و زندگی در آنجا می شود. افراد محلی در این نواحی به زبان های خارجی تا حدودی تسلط دارند چون توریست های زیادی در طول سال از کشورهای مختلف به این نواحی سفر می کنند.

در میان تمامی شهرهای پرطرفدار ترکیه برای زندگی، آنچنان که باید و شاید آلانیا شناخته نشده و کمی در حق آن کم لطفی شده است. این در حالی است که این شهر ساحلی به لطف دریای آبی فیروزه‌ای، جنگل‌های آرام و بی‌نظیر، غذاهای لذیذ، آب و هوای مطبوع و زیبایی سحرانگیز خود می‌تواند سبک زندگی بی‌نظیری را برای هر فردی رقم بزند.

آلانیا بخشی از منطقه آنتالیا است که ترکیب بی‌نظیری از مناظر باورنکردنی، مکان‌های دیدنی تاریخی و غذاهای لذیذ را ارائه می‌دهد. این شهر که دقیقا در مرکز منطقه ریویرای ترکیه واقع شده است، دارای آب و هوای دلپذیر مدیترانه‌ای با تابستان‌های طولانی و زمستان‌های معتدل است. شهر آلانیا به آب و هوای آفتابی، سواحل خیره‌کننده، مردم بسیار خوش برخورد و صد البته آپارتمان و ویلاهای ارزان قیمت خود مشهور است. آلانیا به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در شرق مدیترانه بهترین مکان برای لذت بردن از آفتاب در طول سال است . زندگی در آلانیا یعنی هر ساله شما ۳۱۰ روز آفتابی را سپری خواهید کرد و زمستان‌های معتدلی را تجربه خواهید نمود.

زندگی و مهاجرت به آلانیا

با زندگی در شهر زیبا و توریستی آلانیا، سبک جدید از زندگی با رفاه و آرامش بسیار را تجربه خواهیم کرد. آب و هوای بسیار مناسب و تغذیه ارگانیک و وجود مواد معدنی مفید در غارها و آب دریا بسیاری از بیماری ها کم رنگ می شوند و رفته رفته فرد بهبود می یابد. همه‎‌ی این‌ها در کنار هزینه‌های معقول زندگی آرامش خاطر را فراهم می کند.

همانطور که اشاره کردیم، شهر آلانیا رسما به استان آنتالیا تعلق دارد ولی به آرامی در حال تبدیل شدن به مقصد جداگانه‌ای برای گردشگران است. شهر آلانیا جایگاه ویژه‌ای نیز در صنعت گردشگری ترکیه دارد ساکنان این شهر دسترسی راحتی به فرودگاه قاضی پاشا و فرودگاه بزرگ آنتالیا دارند. اکثر مهاجران از زندگی در آلانیا راضی هستند و شرایط را برای زندگی در این شهر مساعد می‌دانند.

آلانیا دومین مقصد بازدیدکنندگان برای تعطیلات گزارش شده است و به طرز چشمگیری در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین نقاط دنیا برای زندگی و گردشگری می باشد.

زندگی و مهاجرت به آلانیا می‌توانید زندگی رویایی و ایده‌آلی را برای شما بسازد. اگر به سبک زندگی مدیترانه‌ای علاقه‌مند هستید، حتما این شهر برای شما مناسب خواهد بود. ترکیه دارای سه منطقه مختلف آب و هوایی است که آلانیا با تابستان‌های خنک و زمستان‌های معتدل خود یکی از مناسب‌ترین مناطق آن می‌باشد.

در آلانیا خورشید همیشه لبخند می‌زند. بیش از ۳۰۰ روز آفتاب در سال با متوسط دمای روزانه ۳۲ درجه سانتیگراد در طول فصول گرم، این شهر را تبدیل به یکی از گرمترین استراحتگاه‌های ساحلی ترکیه کرده است. حتی در فصل کوتاه زمستان دمای روزانه به ندرت به زیر ۱۵درجه سانتیگراد می‌رسد.

طبیعت و منظره زیبای شهر آلانیا در کوه ها و از سوی دیگر سواحل دریا مدیترانه شرایط جذابی را برای صرف صبحانه و به طوی کلی گذراندن وقت با کیفیت با خانواده و دوستان فراهم میکند. به دلیل وجود خاک حاصلخیز در آلانیا همیشه سبزیجات و میوه جات تازه به فراوانی یافت می شود  و مواد درجه یک در بازارهای محلی همیشه در دسترس است. روغن زیتون نیز که یکی از مواد اصلی غذاهای ترکی است از سواحل اژه وارد می‌شود. از آنجا که آلانیا یک منطقه ساحلی است، ماهی‌های تازه و غذاهای دریایی همیشه در فهرست غذاهای آن قرار دارند. برای مشاهده تصاویر آلانیا کلیک کنید.

غذای کشور ترکیه که در سطح جهانی به لذیذی معروف است و جزو بهترین ها در دنیا محسوب می شود. در آلانیا با ترکیبی از طعم و مواد روبرو خواهید شد که از لحاظ تاریخی تحت تاثیر فرهنگ‌های مختلف از جمله یونانی، عثمانی، خاورمیانه و آسیا قرار گرفته‌اند. بسیاری از غذاهای سنتی این شهر غنی از سبزیجات، گیاهان و ادویه جات هستند. شهر آلانیا دارای رستوران‌های باکیفیت بی‌شماری است که به راحتی می‌توانید انواع غذای محلی را در آن نوش جان کنید.

فاصله شهر آلانیا با فرودگاه آنتالیا 125 کیلومتر و با فرودگاه قاضی پاشا 35 کیلومتر است. هر دو فرودگاه پیشرفته هستند و شهر آلانیا را به بسیاری از نقاط ترکیه و کشورهای اروپایی و خاورمیانه متصل می‌کنند. همچنین سیستم اتوبوس بین شهری در آلانیا بسیار پیشرفته بوده و اکثر اتوبوس‌ها به وای فای رایگان و صندلی‌ها بسیار راحت مجهز هستند.

برای دریافت مشاوره مهاجرت به آلانیا کلیک کنید.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه